8 oktober 2011

Det blev ingen ansökan...


Jag skrev tidigare att jag tänkte ansöka om att få vara med i Länskonst i år. Det blir inget med det. Tiden räcker inte riktigt till. Anmälningsavgiften ska vara inbetald på måndag, och sedan ska tre alster vara färdiga att lämnas in den nittonde. Jag hade tänkt ägna helgen åt måleri för att möjligen ha en chans att hinna, men det visade sig att Peter skulle på skidutbildning hela helgen så det blev inget av med måleriet. Så kan det gå.

Jag måste hitta ett sätt att få mer tid till måleriet!

3 kommentarer:

färg o form sa...

Meeen vad tråkigt! Men du får ta nya tag nästa gång. Kram och ha en bra lördag.

betsy best-spadaro sa...

I have learned, when you are raising a family, all plans are tentative! Carry on!

Elin sa...

Hanna: Mmmm, jag ångrade mig idag, hade kunnat måla som en galning nästa helg, men nu är det försent att betala in anmälningsavgiften. Nästa år kanske!

Betsy: I know! Sometimes the family have to come first. I can try again next year.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...