22 september 2011

Snurrigt men roligt

En snurrig Sonia
För två veckor sedan fick jag besök från Gästriklands Tidning. De ville skriva om återvinningskonst och hade på något sätt hört talas om mig. Reportaget publicerades i fredags, men jag har inte sett det i färdigt skick. Texten har jag läst och godkänt och vissa bilder har jag skickat in, men jag är ganska nyfiken på hur det blev. Jag har mailat tidningen och de ska skicka ett ex, så jag visar bilder när den dyker upp.

Det finns dock andra som har läst tidningen. Igår kväll fick jag ett samtal från en man som tyckte reportaget var bra och ville planera in en utställning i början av nästa år. Det passar mig bra, jag har inget annat bokat, även om det kan bli lite tufft att hinna om jag kommer med på nästa års Gästrik Konst.

Fast det behöver jag inte grubbla över nu. Det är tillräckligt snurrigt som det är den här veckan. Mira fyller år i morgon och det är en del att tänka på. Men först ska jag måla!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...