17 augusti 2011

Jag vill så mycket

Greta med lite för mycket att bära...
Sommarlovet är slut och jag har redan jobbat tre dagar på skolan. Det är ganska galet där just nu med ombyggnation, omorganisation och så en ny läroplan som vi knappt hinner tänka på. Jag är trött när jag kommer hem på kvällarna.

Dessutom försöker jag hänga med i den där e-kursen jag skrev om tidigare, vilket är omöjligt. Jag läser igenom kursens dagliga blogginlägg och tittar på eventuella videor, men mitt deltagande i diskussionen som blir efteråt är ganska skral.  Det råder en febril aktivitet på både kursbloggen och den tilhörande facebookgruppen och jag skulle vilja läsa allt, för det är mycket som är bra där. För att inte tala om alla deltagares bloggar, facebook- och hemsidor. Och då har jag inte ens tänkt tanken att jag ska försöka hänga med i deras twitter, flickr, pinterest eller etsy.

Och så vill jag ju måla också! När ska jag hinna med det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin, nu minns jag att jag har också besökt din blogg och website för längesen.Jag gillar verkligen din orginalitet och att varje målning berättar en "story".

Elin sa...

Tack. Kul att du tittar hit igen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...