28 augusti 2011

En flyttar in och en annan flyttar ut

Fyndad byrå i målarrummet 
Tanken på att någon jag inte känner ska komma och titta på mitt målarrum fick mig att ägna lördagseftermiddagen åt att städa och möblera om. Ett bord fick flytta ut och en fyndad byrå fick flytta in. En bortvald, avskavd dokumentbyrå som inte fick plats på den nyrenoverade skolan passar perfekt här hemma. Än så länge är det bara vita lappar på lådorna,  men jag ser framför mig hur jag kan fylla hela byrån med papper, färger och inspiration. Sorterat och uppmärkt. Vilka möjligheter.



3 kommentarer:

Victoria sa...

Hej!

Va kul att jag hittade hit till din fina blogg! Väldigt vackra målningar och inspirerande bilder från dina projekt och din heminredning!

//Victoria (vi har träffats på svenskanätverket)

Elin sa...

Hej Victoria! Jag svarade just din vänförfrågan på FB. Kul att du tittade hit!

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Härligt med alla små lådor :) Kul att få fylla med med målarprylar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...