5 augusti 2011

Allt ljus på mig


Jag tycker om att se ansiktet på dem jag läser om, och tänker att det kanske är fler som tycker som jag. Därför har jag ägnat en stund idag åt att försöka fotografera mig själv i olika vinklar. Inte helt lätt. Jag ville ha en bild där bakgrunden inte är för orolig, där jag känner igen mig själv, där jag inte kisar med ena ögat (vilket jag nästan jämt gör märker jag) och där jag inte har kapat någon del av ansiktet. Den här känns mest okej, men jag måste beskära den lite om den ska få plats i marginalen. Vi får se...

4 kommentarer:

sa...

Du är så fin!

Kul att se dig :)

Elin sa...

Tack, tack - du är snäll!

Jane l COCONUT sa...

Utan att låta som en läskig stalket så vill jag ändå säga att jag får en varm känsla när jag ser ditt ansikte. Jag tänker på hemmamys och mycket kärlek. Bara något som du utstrålar. Hoppas du inte tar det på fel sätt :)

Elin sa...

Tack! Vilken fin kommentar - och jag tar det inte på fel sätt :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...