7 juli 2011

Äntligen förberett för måleri

Bortskrapade färglager
Hela förmiddagen (och gårdagskvällen) ägnade jag åt att försöka klura ut hur man installerar Spotify på mobiltelefonen. Jag tyckte att jag gjorde precis rätt, följde alla instruktioner, men lyckades inte få igång det. Det är väl inte hela världen kan man tänka, eftersom jag har klarat mig utan tidigare, men jag kunde inte riktigt släppa problemet. Jag fick inget annat vettigt gjort, eftersom telefonen låg och irriterade i bakhuvudet. När jag till slut gav upp och gjorde mig redo för att ringa Telia för att få hjälp, visade det sig att jag visst hade lyckats  och jag kunde logga in utan problem. Oooops... Tur att jag inte hann ringa. 

Med det problemet ur världen hade jag energi nog att ägna mig åt lite förberedelser för måleri, inte på duk dock, utan på väggarna i övre hallen. Just nu är det ett rörigt rum med många dörrar och flera färger på väggarna efter att vi delat av rummet för att göra ett till sovrum, så vi ska bara måla allt vitt för att få det lite ljusare och enhetligare. Det bör vara snabbt gjort nu när det tråkiga underarbetet är avklarat. I morgon.

2 kommentarer:

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Dessa ajfånes:) Kan göra en tokig men också så glad, trots att det bara är en teknisk pryl! Det bästa köpet jag gjort var det gäller sådana saker...

Elin sa...

Det låter bra. Jag hör bara lovord, så jag blir nog också kär!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...