13 maj 2011

Försvunnet inlägg?

Återvinningskonst på biblioteket i Österfärnebo
I går kväll  skrev jag ett inlägg om att jag varit på avslutning på utställningen i Österfärnebo och använde bilden här ovanför. Jag VET att jag publicerade inlägget, eftersom jag såg det i länklistan hos några andra bloggare. Nu är det borta. Hur kan det komma sig? Förstår ingenting....

Och nu ser jag att åtminstone två kommentarer är försvunna... Spökar det, eller ?

* Tillägg i efterhand: Problem hos Blogger... inlägget försvann men kom tillbaka så nu blev det samma bild två  dagar i rad.

2 kommentarer:

Elin sa...

Det hade i och för sig varit mer spännande om det spökade :) men uppenbarligen så har blogger lagat ett fel och blev då tvugna att ta bort inlägg som gjorts det senaste dygnet. Mitt försvann med. Inte för att det var så mycket förlust kanske ;)

Elin sa...

Okej! Tack för att du svarade. Nu har jag sett att fler har haft samma problem. Det var ju inte så spännande...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...