10 april 2011

Praktiskt arbete

Sonia inspekterar mina målade lister
Det närmar sig utställning och det är mycket som ska ordnas så här i sista minuten. Igår målade jag lister och idag ska de sättas ihop till ramar. Gårdagen ägnades också åt att leta i heminredningsaffärer efter ett ställ av något slag som jag kan visa upp mina vykort i. Jag tittade på korgar, kokboksställ och tavellister, men inget passade. Till slut åkte jag hem, skruvade ihop en gammal tavellist med en bredare bräda och målade allt vitt. Det får duga. Jag gillar ju återbruk!

2 kommentarer:

Sara sa...

Det låter som en bra anordning för kort. Smart!

Elin sa...

Ja, det blev faktiskt bra. Jag är glad att jag inte lade ut pengar på någon halvdålig variant istället.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...