10 april 2011

Ännu en återvinningstavla med figurer

"Återvinningskonst 34", 2011, 15x15 cm
Jag har en hektiskt arbetsvecka framför mig med flera utvecklingssamtal, lönesamtal, planering som behöver göras, protokoll som måste skrivas, problem som måste lösas, möten som jag ska delta i och så ska jag ha lektioner som vanligt. Tack och lov är torsdagen ledig, och sedan är det bara en jobbdag innan påsklovet. Utställningen ska inte hängas förrän på torsdagen så då har jag några dagar den veckan att få allt färdigt. Det ska nog gå bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mammma! Du har blivit utsedd till "Miras bästa blogg eller bloggare"

Elin sa...

Tack, gullunge!

Linda sa...

Fantastiskt vackra, roliga, härliga och inspirerande tavlor! Tack för titten!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...