14 april 2011

Hemmafixat är bäst


Nya vykort i hemmasnickrat ställ

Sista lagret färg är målat på mitt hemmasnickrade vykortsställ. Det blev riktigt bra tycker jag. Det finns till och med plats för mina visitkort på sidan. Perfekt.

Resten av dagen ägnas åt att rama in några fler tavlor, spackla ramar och måla dem en gång till, fundera ut vad jag behöver köpa innan det är dags för hängning (ståltråd, häftklamrar, sifferklisterlappar...) och grubbla över om det är ok att ta med gamla målningar eller om jag bara ska ha de nya. Som tur är går det mesta av dessa arbetsuppgifter att göra utomhus på altanen. Solen skiner!

2 kommentarer:

färg o form sa...

Tjoheeeej Huldas Byrålåda. Meeeeeeen vad jag tycker om dina återbrukstavlor fin fin fiiiina.
Ha en bra helg//Hanna

Elin sa...

Tack Hanna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...