21 april 2011

En överraskning till morgonkaffet


Arbetarbladets framsida idag



I morse upptäckte jag ett bekant ansikte på morgontidningens framsida. Det kändes lite underligt - men roligt. I kulturdelen har sedan Bodil Juggas tipsat om sevärda konstnärer på årets konstrunda. Och där är jag med bland många andra. Hon skriver att hon är nyfiken på "Elin Folkessons spänningsfyllda måleri". (Klicka på bilden om du vill läsa texten.) Hoppas det är fler som är det.

Idag tog jag en tur förbi utställningen och fick sälja två återvinningstavlor direkt till en av de andra konstnärerna som var där och hängde. Här går det snabbt undan!

6 kommentarer:

Elin sa...

Åh vad kul!! Men jag förstår att hon är nyfiken! Det är jag också fast jag bor på tok för långt bort :)

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Va kul, grattis!!!

Wenche sa...

Det var fin reklam!Grattis och lycka till!
kram

Elin sa...

Tack alla!

Anonym sa...

Men åh vad roligt med både publicitet och efterfrågan!
Grattis med till åtgången på tavlorna!

Du är så duktig, du är värd det!

Elin sa...

Tack Linda!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...