13 mars 2011

En liten hög som ligger och väntar

Ett före detta kaffepaket
Dagen har inte bjudit på någon form av måleri. Det har varit fullt upp med årsmöte på förskolan och förberedelser för det att jag till och med glömde bort att jag bjudit hem två tjejkompisar på middag. När jag satte mig i bilen för att åka hem insåg jag att det var tjugo minuter kvar innan de skulle komma, och jag hade inte ens förberett maten. Det gick bra ändå, men något måleri blev det inte.

Just nu ligger det en hög av klippta små bitar av ett kaffepaket på bordet i mitt målarrum. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, det var något ryck jag fick i lördags som jag inte hann avsluta.En återvinningstavla på något sätt. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...