25 januari 2011

Gästrik Konst 2011

"Sticka ut II", 2010, blandteknik, 22x22cm

Idag fick jag besked om var jag ska vara på Gästrik Konst i år. Det blir på samma ställe som förra året, Göransson Arena, vilket jag är väldigt nöjd med. Lokalen var stor och luftig, med mycket ljusinsläpp (en hel vägg fönster), många besökare hade vägarna förbi, jag fick bestämma hur skärmväggarna skulle stå men slapp sätta upp dem själv och så naturligtvis det faktum att invigningen hölls där. Det var perfekt. Jag var lite orolig för att jag skulle behöva flytta på mig i år, men tydligen inte. Undrar om alla ställer ut på samma ställe eller om jag får nya grannar. Det ska bli spännande att se.

10 kommentarer:

Pinglan sa...

Kul! I år ska vi vara hemma i påsk så då ska jag komma förbi och kolla på dina alster. Ser fram emot det!!

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Spännande med utställning, när hålls den? Hade jag bott närmre hade jag kommit direkt och kikat:)

Livskrafter sa...

Hejsan
Alltid kul att hitta målarkollegor här i cyberspace
Inspirerande konst
Återkommer gärna hit
Ha en fin dag
Emma

Sara sa...

Härligt att ha en utställning att jobba mot!

Elin sa...

Ingela: Jättekul om du kommer!
Helena: Utställningen är i påsk 22-25 april.
Livskrafter: Kul att du hittade hit. Du är så välkommen.
Sara: Ja, det är bra för min motivation.

Marianne Sandqvist sa...

Grattis och stort Lycka till med utställningen! Dina hustavlor är så mysigt fina! ; )

Christina Johansson sa...

Vad roligt att vi får ställa ut på Göranssonska i år, vi ses.

Elin sa...

Marianne: Tack.
Christina: Ska du också vara där? Vad kul! Vet du vilka mer?

Christina J. i Torsåker sa...

Just nu blir vi Kenneth, Sune, du å jag på Göranssonska. Hoppas någon fler.

Elin sa...

Christina. Ok. Det visar sig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...