1 oktober 2010

Fredag!

Greta och Sonia spexar

Just nu känns livet härligt. Målarrummet är städat och väntar på nya kreativa övningar. Det är fredag och jag har hela helgen framför mig, att spendera med familjen och förhoppningsvis hinna ägna mig lite åt min försummade e-kurs. Den är inspirerande, men jag är en lite olydig elev som vill ändra på övningarna så att de passar mig, men det struntar jag i. Det är ingen som kontrollerar vad jag gör. Jag gör bara det hela för mitt eget nöjes skull.

Bilden här ovanför har Mira tagit. Den säger en hel del om mina två minsta döttrar och deras personligheter (notera spindelmannentröjan på Sonia - hon skulle ha den dygnet runt om hon fick bestämma). Den äldre dottern brås på mamma och har startat en egen blogg, även om den än så länge inte har så många inlägg.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...