21 juli 2010

Hektiskt























Återvinningskonst, 2010, 15x15 cm

Ett snabbt inlägg innan jag sätter igång igen. Jag har redan städat ur målarrummet en aning så att jag åtminstone hittar mina tavlor i röran. Det blir lätt lite stökigt när jag är inne i måleriet. Så gör jag ofta, när jag har tusen saker att göra börjar jag med att städa. Det går lättare att tänka i ett inte alltför rörigt rum.

Bilden här ovanför är en av de nya återvinningstavlorna som jag ska ha med till Ateljé Orsta. Den (och de övriga återvinningstavlorna) är inte inramad än så det  är en av mina uppgifter idag. Jag ska också:

  • skicka en återvinningstavla till en köpare
  • måla på lite på några ramar
  • fixa upphängningsanordning på de nya tavlorna
  • skriva om min presentation lite och skriva ut några (vilket påminner mig om att jag antagligen måste köpa ny färg till skrivaren...)
  • skriva ner pris och titlar (antagligen blir det lappar vid varje tavla istället för en separat prislista även om jag inte riktigt gillar det - jag har inte tillgång till någon skrivare i Örnsköldsvik där jag ska bo)
  • packa och säkert en hel del till som jag glömmer just nu... 
Dags att sätta igång!


3 kommentarer:

Irenes tavlor sa...

förstår hur du känner just nu...
för att bli klar..oh dessa titlar..
som inte alltid kommer av sig själv..och så pirret i magen..
men det hör väl till..
lycka till med utställningen...
synd att det är så långt bort..
//Irene

Titti sa...

Lycka till, Elin!

Elin sa...

Tack Irene och Titti!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...