4 juni 2010

Inspiration

Dörr till nytapetserad hall

Kan man vara kär i en tapet? I så fall har jag hittat min kärlek. Jag har ägnat de senaste helgerna åt att skrapa, spackla, slipa, måla och tapetsera i hallen, det går sakta med tre små barn och många fritidsaktiviteter. Förhoppningsvis blir jag färdig den här helgen, för nu börjar jag bli trött på att ducka för byggställningen i trappen. Två väggar är kvar sedan är det Peters tur att sätta upp fönster- och dörrfoder. När allt är klart ska jag att sitta i en fåtölj och bara titta på sommarängen som breder ut sig på väggarna. Det är inspiration!

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj vilken underbar tapet! Jag förstår din kärlek. Fin gammal dörr också.

Elin sa...

Visst är den fin! Jag blir lycklig bara jag tittar på den.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...