5 juni 2010

Glad

En glad Sonia

Dagens inlägg får illustreras av en gammal bild av Sonia. Nyss hemkommen från en middag hos grannarna känner jag mig ungefär som hon ser ut, glad och upprymd efter en kväll i trevligt sällskap. Dagen har dock inte bara varit tillfredsställande. Mina inspirerande väggar blev inte färdigtapetserade idag som jag hade planerat. Tapeterna räckte inte så jag måste beställa en till rulle på måndag, vilket känns lite förargligt, men samtidigt lite skönt för det betyder att jag inte kan tapetsera i morgon. Istället har jag planerat en tripp till Tallbo för att titta på min Årsundakollega Irene Jönssons tavlor. Hon ställer ut där tillsammans med några andra som jag inte minns vilka de är, men det är alltid mysigt att åka dit. Mamma har lovat att följa med och jag hoppas på fint väder så vi kan dricka en kopp kaffe med dopp på deras fina veranda.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...