30 december 2009

Uppdatering

Julmys och uppdatering
Peter och jag köpte en gemensam julklapp till varandra i år, och vi var så förnuftiga att vi väntade till mellandagsrean. Inte särskilt romantiskt kanske - men praktiskt. Vi köpte en bärbar dator och en router så nu kan jag ägna mig åt mitt internet- och bloggberoende men ändå vara tillgänglig för familjen. Nej, skämt åsido, vi har blivit för många i familjen som vill använda datorn och det är inte särskilt praktiskt att behöva springa iväg till övervåningen varje gång datorn behövs. Dessutom kan jag lyssna på musik på kvällarna. Vår stationära dator står utanför småtjejernas sovrum så efter klockan sju har Spotify inte varit något alternativ. Gårdagskvällen spenderade jag i soffan framför tv:n och passade på att göra lite uppdateringar av bloggen. Jag lade bland annat ut en länk till min hemsida och till kommande utställningar. Jag är lite sugen på att ändra layouten också men det hann jag inte med, det kanske kommer.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...