3 december 2009

En bra början

Frostat fågelbad
November har varit en tung månad. Oktober också för den delen... Jag har känt mig stressad och orolig, haft för mycket på jobbet och inte klarat av att hålla balansen mellan arbete och fritid. I måndags bestämde jag mig för att december månad ska bli bättre. Jag ska tänka positivt, fokusera på det som går bra och välja glädje. Det har jag gjort förut, och det sköna är att jag vet att det fungerar. I morse när jag öppnade ytterdörren möttes jag av bilden här ovanför. Det tidiga morgonljuset som gnistrar i det frostade fågelbadet. Det var så vackert och kändes som en bra start på dagen. Det är sådana saker jag vill tänka på. (Att det tidiga morgonljuset inte kom från solen utan bilens strålkastare väljer jag att glömma bort!)

2 kommentarer:

Wenche sa...

Önskar dig en riktig god jul, det skal bli spännande att följa dig och ditt konstnärskap!

Elin sa...

Tack, detsamma!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...