6 november 2009

Dimman har lättat

Någorlunda städat i målarrummet
Idag är första dagen på länge som jag känner mig lite pigg. Hela familjen har varit hemma från skola, dagis och jobb den här veckan på grund av influensa, i mitt fall till och med lunginflammation. Nu är det bara Greta och jag kvar i huset. Jag är nästan återställd, lite yr, snorig och hostig bara, men Greta är lite krassligare så hon behöver vila. I morse medan Greta tittade på barnprogram gav jag mig in i målarrummets oreda och försökte röja lite plats. Nu när dimman i huvudet har lättat är det bra om allt finns på plats så att jag kan måla om det blir lite tid över. Jag ligger efter i min planering...

4 kommentarer:

Wenche sa...

Det var illa, hoppas ni snart blir riktigt bra igen allihopa.

Elin sa...

wenche: Nu är vi alla friska igen. Jag har till och med målat idag!

Daniel sa...

Krya påp eder i stugan!

Elin sa...

Daniel: Ja, nu har vi kryat på oss. Jag håller tummarna för att vi får hålla oss friska ett tag framöver...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...