6 september 2009

Gammalt projekt

Del av körkortstavla till döttrarnas dagis
Småtjejernas dagis är ett föräldrakooperativ och vi föräldrar förväntas delta i jobbardagar och liknande. För länge sedan tog min man på sig att göra en körkortstavla till ett uthus på dagisgården. Exakt hur den ska fungera vet jag inte men det är tänkt att det är i alla fall tänkt att det ska sitta små krokar på varje ruta där barnen kan hänga upp sina "körkort" till cyklarna som finns där. Mitt uppdrag var att måla lite bilar på tavlan och det gjorde jag, och så lade jag till lite färg, eller förresten ganska mycket färg... Det blev en riktig färgexplosion. Kanske inte riktigt vad de väntat sig men så får det bli. Tavlan har stått här hemma alldeles för länge och nu är det dags för den att flytta. Skönt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...