8 januari 2009

Utställning i sommar

I juni ska jag ha en utställning på ett litet galleri i Umeå; Paletten Konst & Ram. När jag först blev tillfrågad om jag ville ställa ut där tyckte jag det var alldeles för långt bort men sedan ångrade jag mig. Vi brukar ändå vara i Örnsköldsvik några veckor runt midsommar och då blir avståndet till Umeå inte alls särskilt skrämmande. Tvärtom känns det riktigt roligt. Jag har aldrig varit i Umeå trots att vi pratat om att åka dit varje sommar. Nu blir det äntligen av. Anledningen till att jag skriver det här redan nu, trots att tankarna (och absolut inte målningarna) kring utställningen inte är riktigt klara, är att jag måste sluta sälja alla tavlor om jag ska ha några kvar att ställa ut. Från och med nu lägger jag inte ut mina nya tavlor under "till salu". Skulle någon vara intresserad så blir de till salu i juni!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin!
Tack för tipsen till bloggen. Jag förstår hur du menar, men jag får inte till det som jag vill. Jag får prova mig fram el fråga någon expert på området. Ang. dina tavlor så ser jag fram emot juni när dina tavlor blir till salu igen!
/Ingela

Helena sa...

Hej!
Fantastiskt hur kreativ du har varit under julen! Inspirerande! Själv har jag inte producerat alls. Men nu är jag utvilad och fit for fight, så kanske det blir desto mer under våren?
Man får verkligen överväga en semesterutflykt till Umeå...
Hörs!

Sara sa...

Oj så kul! Då ska jag komma och titta! Perfekt! Välkommen till Umeå! Då kanske vi ses?

Kram /Sara

Elin sa...

Just det. Umeå är ju dina hemtrakter. Det skulle vara jätteroligt om du kom!

Sara sa...

Det är klart att jag kommer! Självklart!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...