13 juli 2008

En till med stjärnor

"Till Himmelen II", 2008, akryl på duk, 48x48 cm

Jag kunde inte sluta måla stjärnor i går. Det var så roligt att jag påbörjade en till som jag skyndade mig att göra färdig nu på förmiddagen. Förhoppningsvis hinner jag måla lite till i eftermiddag, men först är det dags för lunch. Tiden försvinner när jag målar och det är lätt att glömma bort att äta. Eller förresten, jag glömmer inte, jag bara struntar i att magen skriker. Jag säger som Alfons Åbergs pappa: Jag ska bara...

Från och med idag så börjar jag med en ny etikett på inläggen: till salu. Det beror på att jag har fått flera frågor om alla tavlor på bloggen är till salu, eller om jag vill behålla några. Nu blir det lättare att se vilka tavlor som fortfarande är tillgängliga och vilka som redan är sålda. Det är bara att klicka på etiketten till höger i rullisten så dyker de upp. De tavlor som är reserverade ligger fortfarande kvar under "till salu" men säljs naturligtvis inte förrän den som har reserverat har blivit tillfrågad.

SÅLD!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...