15 maj 2008

Jag har sålt en tavla

För lite mer än en vecka sedan sålde jag min första tavla. Det var den här tavlan som var den första att hitta ett nytt hem. Jag har inte skrivit det tidigare för jag var tvungen att lära mig hur man länkar till en bild först. Och medan jag väntade på att lära mig det så dök det upp en köpare till som ville ha den här tavlan. Jag måste bara spänna upp och rama in den först. Det känns skönt att göra plats för lite nya skapelser. Jag har funderat över var jag ska förvara alla tavlor om jag fortsätter i den här takten. I framtiden kommer dock måleriet att få lite konkurrens av keramik. Jag och en kompis har precis köpt en drejskiva och håller på att fixa en keramikverkstad i hennes källare. Det ska bli så roligt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...