25 juli 2015

Mer energi av att rensa och röja


Bara en dag kvar innan semestern är över, och det känns riktigt bra. I år har jag nämligen tagit semester inte bara från mitt heltidsjobb utan också från min ateljé. Det var nödvändigt och faktiskt riktigt skönt att fokusera på annat skapande en tid. Vi har målat huset, målat om i tv-rummet och möblerat om, rensat lådor och renoverat. Sådant som måste göras och som gör underverk för energin när det väl är gjort. Men nu är det dags för ateljén. Den ska också rensas och röjas så att jag får mer energi till att måla och skapa. Jag längtar efter att måla med fler färger och att sy, limma och experimentera. Mitt huvud svämmar över av bilder som måste ut.

Bäst att jag sätter igång!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...