24 november 2014

Lite förvirrad


Jag målade verkligen hela dagen igår - från morgon till kväll. Kanske var det därför jag snurrade till det lite när jag tänkte avsluta med att teckna några av mina 365 ansikten. Vanligtvis är jag väldigt noga med att kontrollera vilket nummer jag är på, men igår blev det tydligen fel och jag upptäckte det inte förrän jag numrerat och fotograferat alla bilderna. Då var det för sent att ändra något så det får vara. Hittills har jag alltså gjort 271 ansikten. Färre än hundra kvar!

3 kommentarer:

Christina sa...

Härlig utmaning och bra träning, det där med 365 ansikten :)
Kram Christina

Elin sa...

Ja, men lååååång :)

Mika sa...

...verkligen lång utmaning och så OTROLIGT många ansikten. Du är helt fantastisk som "bara" har 100 kvar! Jag har gjort några efterhand och tänkt att "nu ska jag teckna i kapp så jag klarar utmaningen" :) kanske är jag uppe i 50. Hahaha.... Ser fram emot by utmaning nästa år! Och då jäklar ska jag klara det.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...