11 augusti 2014

Man ska inte slösa tid på det som är tråkigt


Är det något jag inte har tagit mig tid att göra så är det att uppdatera min hemsida. Då menar jag inte den här sidan, den älskar jag att pyssla med, utan den där sidan som var tänkt att vara mer seriös, mer som en skyltsida för mig som konstnär. En sida där jag inte svamlar så mycket som jag gör här, utan där man kan hitta information om mig, min konst och eventuella utställningar. Den har dessutom inget krångligt tantnamn och en möbel i adressen utan heter kort och gott elinfolkesson.com

Egentligen säger det sig själv att det inte kan finnas tid över till två hemsidor och en facebooksida, när man knappt har tid att måla, men jag har inte haft tid (!) att göra något åt det. Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och effektiviserat det hela lite. Bort med alla nyheter som snabbt blir förlegade, och bort med allt onödigt krafs. In med ett färgglatt collage med en välanvänd bild på mig på första sidan, och så länkar hit och till webshopen tillsammans med några informationssidor. Nu är jag nöjd ett tag.

3 kommentarer:

aariho sa...

Denne siden vil jeg følge, likedan som jeg har fulgt din Huldas byrålåda. Vakkert bilde av deg!

Madde sa...

Kanonfint :) (men när man går in i din webshop från din hemsida så hittar man inte tillbaka till hemsidan, finns ingen länk,tips: antingen sätta dit en länk eller göra så att den öppnas i ny flik)

Elin sa...

Madde: Aha, det har jag inte tänkt på... och vet inte riktigt hur jag ska fixa det heller, men jag ska kolla upp det. Tack för tipset!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...