1 december 2013

Längtan efter förändring

Det är mycket som har hänt på sistone.Under hela hösten har jag funderat över mitt liv och hur jag ska fördela min tid och det har lett till en hel del jobbiga grubblerier. Ett tag var jag beredd att ge upp allt som har med måleri och bloggande att göra, men som tur var sansade jag mig ganska snart och försökte hitta andra lösningar. Nu börjar jag komma ut på andra sidan, och allt faller på plats i en helt ny komposition, med helt nya och oanade möjligheter. Det kommer att bli en hel del förändringar, både spännande och utmanande, och det kommer att påverka måleriet, men exakt hur vet jag inte än. Jag vet bara att det känns riktigt bra och då löser sig det mesta.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du hittat en lösning! Grattis i efterskott, det ska bli kul att fortsätta följa din fina blogg. / Helene SR

Christina sa...

O, det låter spännande. Hoppas att du snart berättar...
Ha det fint! Grattis i efterskott! Och ha det riktigt fint! Njut av semestern :)
Christina

Elin sa...

Tack Helene och Christina! Jag berättar snart :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...