22 juli 2013

Att avsluta det man påbörjat



Solen skiner utanför fönstret och jag längtar bara ut. Till och med jag vill ligga på stranden idag, trots att det sällan lockar mig annars. Kanske hinner jag dit en sväng om jag skyndar mig på lite med det jag måste göra först. Vi måste bli färdiga med vårt påbörjade projekt i Sonias rum, och just nu känns det som om det kommer att ta en evighet innan hon kan flytta in (och flytta ut ur storasysters rum...). Vi har gjort en hel del, men det ser fortfarande ut som ett bombnedslag. Idag ska jag därför måla tak och väggar och kanske sätta upp en tapet i kväll. Bäst att sätta igång...


3 kommentarer:

Madde sa...

Det kommer att bli bra! efter allt riv så är ju allt man gör belöning, då blir det ju bara bättre och bättre och finare :)

Den där Victoria sa...

Det kommer att bli jättefint när det blir klart, det är jag övertygad om, härligt med fönster åt två håll.

Elin sa...

Tack för uppmuntrande hejarop :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...