8 april 2013

Uppdaterar webbutiken


Snart, snart finns alla nya konsttrycken inlagda i webbutiken på Signerat.se. Det tar tid att lägga in dem, att klippa in text och bilder på rätt ställe, men jag jobbar så fort jag kan. Det är också kul att se att det ger resultat. Jag har fått nya beställningar på stora tryck nästan direkt, och eftersom jag sålde en hel del tryck under Gästrik Konst också, så inser jag att några av dem kanske kommer att sälja slut ganska snabbt. Jag gör bara sextio ex. av varje motiv, fördelat olika storlekar, vilket betyder att jag bara gör tjugo av varje storlek av de kvadratiska och trettio av de rektangulära. Det är inte så många...
* * *
I have updated my webshop with new prints. 

5 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Åh, den där tavlan/trycket är så fint.

Elin sa...

Tack Victoria!

Siggadisart sa...

Elin do you make your prints or do you get them from print service? Im asking as I am making my own, I do have a very good printer but im always wondering about if I would get better quality from print service.

Elin sa...

I make my own prints, and I use the same printer that they use at the printshop, so I don´t think I would get better quality. I like to have control over the process :)

The only thing I think of sometimes is that I should let a photographer take the pictures of my art. I am not that good with the camera.

Siggadisart sa...

Thank you Elin, I do have scnner and most of my paintings are painted on A4 399gr paper. Big canvases I take outside, the best time is in the light after rain..... I learned that from a fotografer that did take Floras class with me <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...