22 januari 2013

Små överraskningar




Ibland när jag ska föra över bilder från min kamera till datorn dyker det upp små överraskningar i form av kort som är tagna av min äldsta dotter. Oftast har hon frågat om lov innan hon lånar den, men det är kul att se vad det är som fångat hennes intresse. Ibland får jag fundera ordentligt för att försöka se vad det föreställer, men jag tycker ofta om bilderna. Jag gillar hennes sinne för färg och form. Här ovanför har hon fångat fruktskålen, vår risiga ladugård och kondens på ett plastlock. Snyggt.
* * *
Sometimes my eldest daughter borrows my camera and I love to see her pictures. I like her sense of shape and colour. Above is her photos of our fruit bowl, our barn and water drops on a plastic lid.

3 kommentarer:

Lena sa...

Mycket snyggt. Spännande och kreativt.

Sara sa...

Blivande fotograf?! Kul att ha bildintresset gemensamt!

Elin sa...

Ja, det är jättekul att vi delar bildintresset :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...