17 januari 2013

Jag skriver en lista


Det är dags att släppa telefonen och alla störande tankar och sätta igång med arbetet. Det var ett tag sedan jag hade två hela dagar till att fokusera på måleriet och det som hör till. De senaste veckorna har styckats upp av jullovslediga barn och högskolekurs, men idag och i morgon har jag huset för mig själv och det är mycket jag ska hinna med.

Jag ska...
... måla färdigt en stor tavla som jag har på staffliet just nu
... teckna mina 365 ansikten för den kommande veckan
... skriva en sammanfattning av vår uppgift på högskolekursen förra helgen och skicka till de andra gruppmedlemmarna
... skriva loggbok om kurshelgen
... skriva ihop och skicka iväg en ansökan
... dricka kaffe
... betala en räkning
... kontakta banken om företagskortet
... tänka på hur bra jag har det som får vara här och göra precis det jag vill!

Det ska jag väl hinna med?
* * *
I am writing a list of everything I have to do today and tomorrow. 

4 kommentarer:

Madde sa...

Låter bra, ha det gott!

Elin sa...

Detsamma Madde!

Sara sa...

Skönt att få två hela dagar till skapandet! Njut!

Elin sa...

Det gör jag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...