19 januari 2013

Hittat och uträttat


Självklart låg det ju där, mitt lilla ritkit, alldeles framför ögonen på mig. Jag förstår inte hur jag kunde missa det när jag sprang omkring och letade, men på något sätt gjorde jag det. Hursomhelst är det tillbaka och det känns skönt.

Torsdagen och fredagen var produktiva, även om jag inte hann med precis allt på torsdagens lista. Jag hann inte måla färdigt den stora tavlan, men jag gjorde framsteg och börjar ana hur den kommer att bli. Just nu står den i matrummet så att jag kan se den lite då och då. Jag måste kika på den lite till innan jag går vidare. Kanske hinner jag måla lite till i helgen, fast först måste vi städa. Hela huset. Det var ett tag sedan...
* * *
I found my little box of pencils. It was right in front of me the whole time. 


2 kommentarer:

Tant Emma sa...

Spännande med tavlan i vardande!

Elin sa...

Jag visar den när den är klar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...