1 november 2012

Acrylic painting - Art Every Day Month 1

Detail of work in progress
Jag höll nästan på att glömma bort att november är Art Every Day Month. Självklart måste jag delta igen! Förra året valde jag att göra samma motiv varje dag, men det här året tänker jag variera mig lite mer. Jag ska försöka göra något kreativt varje dag, men det kommer att bli lite olika saker. Idag fortsatte jag på en påbörjad målning. Den blev inte färdig, men jag kom en bit på vägen. Kanske fortsätter jag på den i morgon.

I almost forgot that November is Art Every Day Month. Of course I have to participate again! Last year I painted the same little dog every day, but I wont do that this year. I will try to be creative every day, but I will do different things. Today I worked on an acrylic painting that I started a while ago. I didn´t finish it but I made some progress. Maybe I will continue to work on it tomorrow. 





3 kommentarer:

Judy Hartman sa...

Your painting is beautiful! How talented you are!!

Gwen sa...

A very beautiful painting...I look forward to seeing where you take it...she looks a little like you:)
I think we met here last year and it will be nice to see your art work this month:)

xx

Morph Waffle sa...

What a lovely painting!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...