19 augusti 2012

Veckans tema: Kurbitsklotter 7

Den sista fantasiblomman för den här gången
Sista dagen på det här temat och idag blir det en blågrön variant av kurbitsklottret. Det har varit ett roligt tema att göra. Inte så krävande. Jag tycker verkligen om mina veckoteman, och att göra någon liten teckning eller målning varje dag. Ibland funderar jag över varför jag väljer vissa teman, men oftast följer jag bara med i mina nycker och tänker att jag säkert kommer att ha nytta av dem senare. Och det har jag för det mesta, på ett sätt eller annat. Idag ska jag till exempel experimentera lite med bilderna från ett av mina tidigare teman. Jag fick en förfrågan om det skulle gå att använda dem till en sak, och det lät så kul så jag måste pröva. De ska därför fotograferas ordentligt och redigeras i datorn. Resultatet får ni nog se så småningom.

The last imaginary flower for this time. I really like my weekly challenges. Sometimes I wonder why I do this, but most of the time I just have fun. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...