10 juli 2012

Work in progress

Delar av mina målningar från Bloom True: the e-course

4 kommentarer:

ulrika wickstrad sa...

Vilka underbara färger och mönster! Kvinnogestalterna gör sig ju väldigt bra så att följa magkänslan var onekligen ett bra val:) Sen måste jag få säga att det är såå inspirerande att få följa ditt skapande här på bloggen. För mig som relativt nyligen återupptagit mitt måleri på riktigt efter många års torka med endast sporadiska målarstunder ger det väldigt mycket att få följa med under arbetets gång. Jag har lärt mycket kring hur färg och form kan användas och inspirerats till att prova nya sätt att skapa. Så TACK för att du delar med dig här på din fina blogg!

Emma sa...

Målningarna ser helt fantastiska ut!
Kram!

PetraMaria sa...

Vilka färger! Gillar verkligen styrkan, färgerna tar plats.
Fin fint :)

Elin sa...

Tack alla :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...