27 juli 2012

Huldas skafferi

Gula och röda körsbärstomater
Jag tycker om att laga och äta riktigt god mat, men den senaste tiden har jag tappat lite av kreativiteten i köket. Det blir samma gamla rätter till vardags och fest. Flera gånger har det hänt att vänner och bekanta påminner mig om någon god rätt vi har lagat eller bakat tidigare, och jag kommer inte ens ihåg vad de pratar om. Dags för en förändring. Lite mer ordning på recepten. Min vana trogen löser jag problemet genom att starta en ny blogg. Huldas skafferi. Där ska jag samla de recept jag vill göra igen och igen och igen. Än så länge finns det inte så mycket där, men det kommer. Nu ska det bli ordning på torpet!

* * *
I have started a new blog where I put all the recipes that I like.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh toppen! Behöver lite recept eftersom jag har noll inspiration vad gäller matlagning :)

Elin sa...

Samma här! Men det ska bli bättring :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...