11 juli 2012

Den bästa leken är när man själv har roligt

I pärllådan ligger alla färger huller om buller...
... jag valde ändå att plocka ihop en färgsorterad pärlplatta... 
...medan Greta struntade i det och valde en prinsessform i regnbågsfärger
Inspirerad av Petra bestämde jag mig för att äntligen göra det där husnumret av pärlor som jag alltid tänkt göra men aldrig orkat. Tjejerna hängde såklart också på och vi hade det riktigt mysigt vid köksbordet. Jag brukar säga att jag inte är så mycket för att leka, men den här sortens lek gillar jag.

* * * 
I have been playing with the girls.

2 kommentarer:

PetraMaria sa...

Men vad roligt att du gjorde det :) Håller helt med om att den sortens lekar är rätt variant, även för mig.

Min son hjälpte mig att sortera färger medan jag pärlade. Perfekt!

Elin sa...

Jag fick några sorterade pärlor av min minsta också, men oftast ville hon själv använda samma färg som mig :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...