18 juni 2012

Semester och färginspiration 1

Acrylic ink i blått och vitt
Jag tänker ta lite semester från bloggen i drygt en vecka, men för att det inte ska bli så tomt här så har jag schemalagt några bilder som dyker upp varje dag. Det är bilder från pågående arbete inspirerat av Flora Bowleys e-kurs, Brave Intuitive You. Jag kunde inte låta bli att måla två dukar till i samma stil som de jag gjort tidigare.

Helt frånvarande kommer jag nog inte att vara. Jag tittar in och läser kommentarer och bloggfavoriter och kanske skriver jag ett eller ett annat inlägg. Om jag får tråkigt.

* * *
I am taking a little more than a week off from blogging, but I have scheduled some blog posts with pictures from my last painting session inpired by Flora Bowley´s Brave Intuitive You. I couldn´t stop painting so I made two more canvases. 


I won´t be completely gone. I will check in and read comments and other blogs and I might write a blog post too if I get bored. 

1 kommentar:

Mira sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...