20 juni 2012

Färginspiration 3

Magenta, cadmium orange and yellow ochre...

4 kommentarer:

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Vilket spännande projekt! Följer det med spänning.

Jag bara älskar kombinationerna av färgerna. När jag köper blommor (till mig själv) vill jag gärna blanda rosa, orange och rött och tjejerna i blomsteraffären tycker det är kul att sätta ihop lite annorlunda färger. Alla blir glada av färg = ENERGI!!!

Kram!!!

Elin sa...

Jag tänkte faktiskt på sig när jag kombinerade de färgerna, kommer ihåg att du gillar dem.

Maria sa...

Jag gillar också de färgerna ihop.

Kul att du ska springa tjejmilen. Kanske kan vi lyckas hejja på varandra bland alla 30000 kvinnor. Vilken startgrupp är du i?

Elin sa...

Kommer inte riktigt ihåg... Ska kolla när jag kommer hem !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...