18 maj 2012

Tre små figurer



Tre figurer till till veckans tema: linjer i akvarell. När man väl har börjat är det svårt att sluta. I övrigt blev det inget målande alls idag. Utomhuslivet lockade mer och istället för att kika på cyklande barn och arbetande man genom fönstret bestämde jag mig för att helt enkelt byta dag. Idag var jag ute - i morgon målar jag.

Det är fler än jag som har utmanat mig själv den här veckan, och här kommer några länkar till andra kreativa bloggare som på olika sätt har hoppat på veckans tema. Har jag missat någon så säg till.

Helena, Ulrika, Mona, Emma och Betsy.

* * *

Three small paintings today. It´s hard to stop once you´ve started. The rest of the day was spent outside. I will paint more tomorrow. 


Follow the links above if you want to see what other creative people have done with the challenge this week. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...