5 maj 2012

Tjohooooo!

Ett annat äpple
Jag har länge varit förtjust i Isa Forms tryck och skulle lätt kunna hänga varenda en av dem här hemma. Därför var det svårt att välja när jag igår såg att hon hade en tävling där man kunde vinna ett valfritt tryck. Till slut valde jag i alla fall ett gult äpple som jag tyckte skulle vara en roligt färgklick här hemma, och sedan glömde jag helt bort tävlingen. Jag var helt övertygad om att jag inte skulle vinna. Jag vinner aldrig. Fast idag gjorde jag det! Tjohoooo! Vilken lycka! Ett solgult äpple motar lätt bort allt regnrusk utanför.

3 kommentarer:

Nordljus sa...

How cool that you won! I've never won anything and usually don't even take part anymore, but maybe I should give it a try again :).

It would really be cool to meet you. I won't be in Sweden until September and will be staying in Stockholm for a week. Are you very far up north from Stockholm?

Have a nice weekend, hope you won't have anymore snow.

Maria sa...

Kul att vinna! Kan ju behövas lite solgult. Här har det också vräkt ner snö.

Elin sa...

Katja: Vad kul att du kommer till Sverige i September. Vi bor ca 20 mil norr om Stockholm, men det går direktbussar varje dag så det är lätt att åka både dit och hem :)

Maria: Idag har vi strålande solsken och ingen snö - vädret är skumt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...