18 april 2012

Kan det här vara något?

www.konstkraftljusne.nu
Den här annonsen hittade jag i vår lokaltidning för någon dag sedan. Jag har ingen aning om var utställningen skall vara, jag har såvitt jag vet aldrig varit i Ljusne, men det ligger inte så långt härifrån ändå och det kanske kan vara värt att söka? Jag har några tavlor som inte blev sålda på Gästrik Konst och det skulle vara bra att få visa dem i någon annan kommun. Ansökningsblankett och regler för deltagande finns på hemsidan och det står ingenting om att man inte får ansöka med verk som visats tidigare, bara att de inte får vara mer än fem år gamla. Dessutom ska man bara skicka in bilder och inte lämna in hela tavlor, så det är ganska enkelt. Det kan ju inte skada att försöka.

7 kommentarer:

Sara sa...

Klart du ska!/Sara (prövar kommentera från mobilen)

Elin sa...

Det gick ju bra det - att kommentera från mobilen :)

Sara sa...

Japp! Blev med smartphone igår, så nu är jag ivrig :). Har lagt in dig bland bokmärkena...

Elin sa...

Aha.. :)

Catharina Engberg sa...

Det tycker jag!/ Catharina ("art by Catharina Engberg)

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Klart du ska!

Elin sa...

Har redan fyll i ansökan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...