13 januari 2012

Allt klart för morgondagen

Ny större (!) återvinningstavla på köksväggen, SÅLD
Äntligen är allt klart inför morgondagens vernissage. Jag har jobbat frenetiskt idag med att göra färdig den nya hemsidan/bloggen så att jag inte lämnar ut visitkort som leder till ingenting. Nu är jag riktigt nöjd med sidan faktiskt, i alla fall för tillfället. Det bästa med den är att jag kan ändra precis hur mycket jag vill och att jag har samma inloggning som till bloggen. Enkelt alltså, det gillar jag. Titta gärna in via länken som finns i flikarna här ovanför.

Förutom slitet vid datorn har jag också ramat in ännu en tavla som jag ska ta med till utställningen i morgon. Snacka om sista minuten! Det är en återvinningstavla som jag gjorde igår. Den här är större än mina vanliga återvinningstavlor, själva målningen är 30x30 cm och ramen är 50x50. Huset är gjort av en kasserad akvarell och jag har hållit mig till en ganska dämpad färgskala med vitt, ockra, preussiskt blå och bränd umbra. Jag älskar den kombinationen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...