6 december 2011

Uppdaterad och förflyttad



Jag uppdaterat informationen på flikarna här ovanför. Tidigare hade jag en sida med utställningar, där jag visade både kommande och genomförda utställningar. Det blev lite rörigt tyckte jag, så nu har jag två flikar. En tidigare med bilder från utställningar jag har varit med på, och en aktuellt med information om kommande utställningar. Vi får se om det blir enklare.

Under fliken aktuellt finns det nu lite kort information om de tre utställningar som jag har inbokade nästa år. Först ut är Galleri Boken i Hofors där jag ställer ut i januari, sedan är det Gästrik Konst i april och Tallbo i Järbo i juli.

När det gäller Gästrik Konst har jag precis fått veta att jag inte längre får ställa ut på Göransson Arena, som jag gjort de två senaste åren, utan har blivit förflyttad till Strandbaden här i Årsunda. Där ska jag dela lokaler med Mona Nilsson som gör helt underbara skrotskulpturer och Per Lissel som jag tror fotograferar naturmotiv. Sällskapet känns jättebra, men lokalen är jag lite mer tveksam till. Det är fint på Strandbaden, men hur många besökare orkar åka ända till Årsunda för att titta på tre nya konstnärer? På Göransson Arena var vi fem stycken, och dessutom fanns det många andra utställare i närheten. Jag får nog räkna med lite färre besökare och inte lika många sålda tavlor nästa år...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...