6 november 2011

Ett motiv - trettio bilder 6

En lite skakig vovve gjord med vänster hand 
Den här lilla skakiga hunden är gjord med vänster hand, vilket är en utmaning för mig som är högerhänt. Bilden beskriver dock ganska väl hur jag känner mig just nu. Igår trodde jag att jag var på väg att bli frisk men idag är jag fortfarande sjuk. Visserligen var jag feberfri i morse, men jag hostar så jag tror att huvudet ska sprängas. Jag börjar bli lite trött på det här nu... och jag måste jobba i morgon!

Fler deltagare i Art Every Day Month hittar du här.

5 kommentarer:

Joni Nickrent sa...

WOOF! Love it!

Carol sa...

Love him!!!! Great job doing it with your non-dominant hand. Hope you fell better soon!!!

L'Adelaide sa...

thank you!

he's so sweet! :)

blessings...

Tracey FK sa...

I hate having colds and the cough is the worst part... hope it disappears soon and then you can get stuck into everything again... mind you this is such a sweet drawing you would never know you weren't feeling great... I love drawing with my wrong hand sometimes it always has fun results xx

Elin sa...

Thank you everybody! Feeling a little bit better today and will probably be able to paint a happier dog!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...