4 september 2011

Jag kan inte sluta

Har man väl börjat är det nästan omöjligt att sluta... Jag pratar naturligtvis om att ändra designen på bloggen. Det finns så många alternativ och jag kan inte riktigt bestämma mig.

Jag vill att det ska vara tydligt och att alla viktiga funktioner och länkar syns långt upp på sidan, samtidigt som jag vill att det ska se snyggt ut och inte alltför rörigt. Och så vill jag ha stora bilder, vilket betyder att jag var tvungen att bredda bloggen lite. På min bärbara dator ser det jättebra ut, men när jag tittade på vår stationära dator som har en smalare skärm blev en del av sidan kapad.

Det är inte lätt att få ihop allt, fast ganska roligt att pyssla med och det kommer säkert att bli lite fler ändringar framöver.

Jag tar gärna emot tips och åsikter!

2 kommentarer:

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Ser bra ut på min dator, fast jag har ju iof också en laptop....:)

Elin sa...

Det kanske bara är jag som har en gammal liten skärm kvar ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...