4 januari 2011

Sketchbook challenge

Sketchbook challenge
Det är jullov fortfarande och jag har mer tid än vanligt att spendera i målarrummet. Idag har jag ägnat mig åt utmaningen som jag skrev om för några dagar sedan: The Sketchbook Challenge. Januaris tema är Highly prized, vilket betyder att jag ska teckna det jag värderar högst i livet. Det kan vara hur mycket som helst, jag har ju en hel månad på mig, men det var inte svårt att välja vad jag skulle börja med. Det var länge sedan jag tecknade på det här sättet, alldeles för längesedan och jag känner mig rejält ringrostig. Det behövs verkligen träning.


3 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Helt underbar teckning, det syns verkligen att det är det finaste du har.

Jill Berry sa...

Beautiful! Highly Prized girls!

Elin sa...

Elvira: Tack!
Jill: Thank you!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...