11 november 2010

Sammanställt

Elevernas konstverk
Dagens arbete resulterade i ett färdigställt verk, men inte mitt utan mina elevers. Jag skrev tidigare om att jag hoppat in som bildlärare. Eleverna fick måla varsin liten fyrkant som jag sedan skulle sammanställa till en helhet. Det dröjde till idag, men då gjorde jag det ordentligt. Tavlan fick en snickrad och målad ram vilket gjorde att den blev så snygg så jag skulle kunna hänga den på min egen vägg. Hoppas eleverna blir lika nöjda som jag är.

3 kommentarer:

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Wow, helt fantastisk! Vilken djupverkan:)

Helena

Helena sa...

Verkligen fin, man blir ju helt inspirerad! Och vill ha...

Hoppas att eleverna blir riktigt stolta och inspirerade de också! Tänk vad spännande - en hel utställning av eleverna, det skulle väl sätta fart på kreativiteten. Ok, nu har jag kanske gått igång väl mycket, men kul skulle det ju vara om tiden bara fanns :-)
/Helena nr 2 (Hedman alltså...)

Sara sa...

Supersnygg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...