9 november 2010

Överraskning

Ett brev på posten...
När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av en glad Mira som höll fram ett brev. Det såg lite misstänkt ut på baksidan så jag frågade om hon öppnat det men hon nekade. I en sekund. Sedan erkände hon med ett stort förtjust leende att hon inte hade kunnat hålla sig. Jag behövde inte läsa brevet för att förstå att jag fick vara med på Gästrik Konst i år igen. Kul! Det känns bra att ha något att måla till, att ha ett mål. Och en hel del tid tills allt ska vara färdigt. Det är bara att sätta igång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! Jag förstod väl att du skulle komma med! Roligt och spännande att se vad du kommer att visa detta år!
Lycka till med målandet!
/Helena

Pinglan sa...

Grattis! Vad kul! I år ska jag se till att vara hemma under påsken så att jag besöka dig och kolla in dina alster!
/Ingela

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Gratulerar, vad roligt! Håller med om att det är bra att ha ett mål för sitt målande. Själv ska jag försöka ställa ut nu i februari:)

//Helena

Elin sa...

Tack allihopa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...